De är hääär!!

Titta vad som kom idag! :D


Inget litet paket - till moi!! :D

Ska vi leka en gissningslek, som alla storbloggare gör. Vad tror ni att det är i paketet?
Nää, vet ni vad? Jag är ingen storbloggare så jag visar er direkt istället! :)





Yees, tårtböckerna har kommit! :D

Jag är riktigt nöjd, så det hoppas jag att ni också kommer att bli!

Jag delar inte ut/skickar(i de fall det verkligen behövs) boken till dig innan jag får betalt.
Priset är som jag skrivit tidigare, 350 kr. 
Du som beställt en bok kommer den närmaste veckan få ett mail eller sms av mig för mer info! :)

Om nån där ute känner att de vill ha en bok men inte sagt till så kommer jag troligtvis att skicka efter en omgång böcker till! :)

Hejsvej! 


Kommentarer
Postat av: linda johnsson

Tjejen, grymt bra jobbat!

Vill se dom live också men de får ja ju snart :)

Syns om några timmar!

pusss

2011-03-10 @ 02:59:49
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 10:22:53
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback