Gööötlaabooorg!!!

Ojojoj, juni nu! Känns som om det har hänt allt och ingenting.
Allt för två fantastiska baler, den ena roligare än den andra men oj vad rolig den första va!
Sugarpastekurs, fin fest med en salig blandning folk och jag vet inte allt.
Ingenting för att jag drog på mig en bakteriell infektion (?) och legat med 40 grader i feber och ont i halsen eller varit orkeslös i fem dagar (alldeles för lång tid för en rastlös tjej som mig). Imorn är sista pencillindagen, sen är jag tillbaka!!!

Slut på småpratet och dags för det 'viktiga'!

Fick brev igår från Göteborgs stad utbildning!!



Iiiiiiiiiihhhh!!!!! Ett steg närmare!
Visste inte att det skulle vara skriftligt prov, och definitivt inte att allt skulle ske på samma dag OM EN OCH EN HALV VECKA!!!!

Nervös tjej här, jotack!!
Behöver någon som kan följa med mig till Götlaborg - med den här nervositeten klarar jag mig inte själv. Går inte buss heller så jag kommer i tid så det blir övernattning eller bil som gäller!

Dags att städa, imorn är det stort överraskningskalas för farfar som fyllde 80 år i torsdags och för farmor som fyller 75 i juni. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback