Galet grymt!

Den här helgen har varit så grymt bra. En såndär helg som man kan tänka tillbaka på och leva på ett tag och må bra av.
Det har bland annat bjudits på bondkonsert (wow så duktiga alltså!!), fest, sol, popadelica (aweesoooome!! MAGGIO, Daniel-Adams Ray, I'm from barcelona, härliga människor... you name it!), glass mitt i natten, introduktion på sommarjobbet (den här sommaren kommer bli kanon, även om jag kommer jobba jämt! ;)). Ja, väldigt nerkortat såklart!

Sovit alldeles för lite den här helgen men jag är glad ändå. Ska försöka ta tag i lite av det sista pluggandet nu och hoppas på att solen kikar fram senare i veckan också när jag har mer tid för den! :) 


Med risk för att överanvända ord, GRYMT! Publiken var fantastisk (och knuffig ;)) och Maggio, ja, hon kan sin grej! ;)


I'm from Barcelona vet hur man får igång en publik!


Här var jag lycklig ända ner i tåspetsarna!!


Har man sagt att man ska äta glass så ska man äta glass, om det så blir halv två på natten! Få choklad runt hela munnen och bjuda kompisarna på ännu ett skratt kan man också göra! ;)

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback