Jag tänkte skriva..

Idag hade jag massor att skriva. Jag tänkte skriva om hur fantastiskt bra mitt valborgsfirande blev, att trots att jag inte vill erkänna det så hade jag väldigt kul på praktiken idag, att mitt kylskåp innehåller så mycket mer än bara smör och ev. skinka och mjölk. Jag tänkte skriva om människopingvinerna som gjorde att jag vaknade med ett bankande hjärta mitt i natten, om hur sjukt det är att det är maj och att det faktiskt snöat på flera ställen i Sverige idag, som inte tillhör norra delen. Jag tänkte skriva om hur extremt roligt det såg ut när en sovande kille blev skrämd och om skrattanfallet jag knappt kunde hejda, om hur fel jag åkte med bussen som egentligen hade blivit så rätt om jag hade suttit kvar. Jag tänkte skriva om att jag har blivit erbjuden ännu ett jobb, att ägaren till lägenheten jag tittat på verkar superseriös och vill hyra ut till mig. Jag tänkte skriva att man kommer väldigt långt genom att bara hoppas och att livet faktiskt känns riktigt bra just nu!

Ja, allt det där tänkte jag skriva.

Dags att borsta det nytvättade håret, koka ett par ägg och titta på sista avsnittet OTH på säsong 6. Igår var jag opepp på allt. Ikväll är jag väldigt glad och ser fram emot vad veckan har att erbjuda. Vårrus, Bond in concert, fest och utgång, popadelica och introduktionsdag på ALV bl.a. Egentligen gillar jag inte att skriva vad jag ska göra innan jag faktiskt gjort det. Allt kan ändras så himla fort. Men just nu lever jag på hoppet!

Sov gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback