Småprat

Idag gjorde jag wienerbröd i skolan för att öva inför mitt praktiska slutprov om två veckor. Gick faktiskt otroligt bra!! Jag har bara gjort wienerbröd i skolan en enda gång tidigare, i typ oktober förra året!! Har sett när de kavlat wienerbröd ute på praktiker men det var för cirkus ett år sedan då de flesta kör bake off.. Vad jag vill komma fram till är att jag är väldigt nöjd och hoppas kunna göra de ännu bättre när det väl gäller!! :)

Efter skolan åkte jag ner till stan för att shoppa. Först gick det trögt men jag lyckades ändå komma hem med fyra påsar, varav i den ena ligger förmodligen min studentklänning!! :D Finally!!!
Måste bara se hur det ser ut med skor och BH innan jag bestämmer mig helt :)

Nu ska jag försöka planera lite inför muntliga nationella i svenska och kanske söka ett jobb. Hihi, lite busigt sådär. Har ju tackat nej till två jobb de senaste veckorna! ;) 

Hur fantastiskt bra är inte Håkan Hellström på Way out west:s livespelningar? Gosch!!

Dags att tagga för vårruset i morgon. Hurtbullarna! Heh! De andra får vara hurtiga och jag är bullen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback