Slutprov

Idag hade jag praktiskt slutprov i skolan.
Imorn när jag sitter på bussen hem (om jag inte sover istället) ska jag skriva ett inlägg om det och visa lite bilder (men mest troligt är det att jag somnar innan jag ens hunnit tänka tanken att starta datorn ;))

Gick därifrån ganska så besviken och väldigt trött. Förmodligen var det tröttheten som förvärrade besvikelsen och jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av alla känslor.

Men som sagt, mer om det i morgon!

Såg Fast and furious 5 ikväll med två vänner så nu är jag betydligt gladare men mycket, mycket tröttare! Jag sitter på sängen men orkar inte krypa ner under täcket, då är det illa! ;)

Sov gott allesammans!

P.S. Nu är det snart BAAAAAAAAAAAAL! :D D.S.

P.S. Finns det någon i Vimmerbytrakten/Jönköpingstrakten som är bra på att fixa naglar och har tid innan lördag? (Ute i god tid? Jomenvisst! :)) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback