Boende i Gbg

Var bra längesen jag lämnade ifrån mig några rader här nu.
Det är full fart i livet som gäller, både fysiskt och psykist.

Jag kom in på skolan i Göteborg.
180 sökande. 140 behörande. 40 fick chans att göra antagningsprov. 20 antagna. Jag är en av de 20. Häftigt!

Något som är mindre häftigt är att jag nu behöver boende i Göteborg vilket verkar nästintill omöjligt. Har skrivit på ett 20-30-tal och ringt på några, men får nästan inga svar (förutom från lurendrejeriare) så nu tar jag min lilla blogg till hjälp.

Bor du i Göteborg och hyr ut ett rum eller lägenhet? (1a, 2a el 3a spelar ingen roll). Jag har möjlighet att dela lägenhet om det är en 2a el 3a men är det en lägenhet där jag ska bo själv i har jag en maxhyra på 6000kr.
Känner du någon i Göteborg som hyr ut?
Eller känner du kanske någon som känner någon i Göteborg som hyr ut?
Eller känner du.. okej, jag tror du fattar min poäng!

Jag är i stort behov utav boende och ber nu er att hjälpa mig. Hör runt bland släkt och vänner om de har några tips! Förhoppningen är att kunna bo så centralt som möjligt men precis allt är välkommet!

Tack på för hand!

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

2011-08-15 @ 00:53:00
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Carrouu

<3!



hoppas att du mår bra Lisa, och att du får en bra höst i Göteborg!!! :)

2011-08-18 @ 19:59:52
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback