Allt och lite till

Nånting sa mig att jag behövde städa..


Så nu är lägenheten fräsch och fin! :)




Lastbilen till Niclas tårta! :)


Gjorde ett chokladägg i skolan (hann/orkade inte dekorera klart det)


Fyllt med godis!! :D


Efter en känslomässig men härlig och vacker promenad genom skogskyrkogården kom jag hem till den såhär. Solens strålar värmer visst genom fönstret! :)


Stelnad smält choklad! :D Hey, mycket lättare att få tag i godiset med en stor öppning! :D


Nu orkar jag inte lägga in fler bilder, men lika glad är ni ändå! :D

Imorn (ska inte lova för mycket) tänkte jag visa hur en simpel tårtdekoration kan förändras flera gånger om och därför ta väldigt lång tid. Men först ska jag planera ett praktiskt slutprov och SHOPPA!! Nu kommer jag säkert inte att hitta något för att jag säger så, men jag har några måsten som jag verkligen behöver så håll tummarna för mig! :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback