Tankbil!

Idag fyller Niclas 20 år, och vad passar bättre än en tårta för att fira detta?


Jag har faktiskt inte gjort tårtan, utan det har min kära vän Petra gjort! :)
Däremot har jag gjort tankbilen som står på. Den kämpade jag med i måndags och hann färdigt i sista stund innan jag var tvungen att hoppa på bussen mot Jönköping.
Jag tyckte den var ganska knepig att göra. "Vilka detaljer är viktiga och vilka kan jag strunta i?".
Både Petra och Niclas blev kanonnöjda och då kan inte jag vara annat än nöjd jag med! :)

Nu blir det att sova! Ser mycket fram emot morgondagen! :) 

Kommentarer
Postat av: moster

Hi,hi söta du,tankbil ;) så goa idéer du har!

Å allt du gör blir ju så fint sötis!!

Puss på dej

2011-05-14 @ 22:55:15
URL: http://www.iasideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback