I don't get it!

Här rullar livet på i en faslig fart.
Jag förstår inte vart tiden tar vägen? Två dagar kvar av april, vad hände liksom?
Något jag heller inte förstår är er, jag syftar såklart på statistiken.
Det är rätt ologiskt att den är hög när det inte finns något att läsa. Men jag ska inte klaga!

Idag har jag redovisat mitt projektarbete och visat upp tårtboken i skolan,
så nu kan jag snart lägga det bakom mig!
Jag har fått lite fler beställningar och kommer därför att beställa ännu en omgång med tårtböcker.
Hör av er till mig om ni är intresserade senast 7/5. Priset är som tidigare 350kr.

Jag ska försöka ta mig i kragen och lägga in lite bilder, gjorde två våriga tårtor i helgen och har en del bilder från Österrike men just nu ligger fokuset på skolan i dubbel bemärkelse. Har lite arbeten som ska göras och alldeles nyss postade jag min ansökan till en skola i Göteborg och även en intresseanmälan på en lägenhet där.


Älskar den här bilden. Bernt, Franz, en gammal praktikant från Japan som var på besök, jag och Inga. Alla var så glada!! Ser ni förresten att jag inte är kortast för en gångs skull? ;)

Bruno Mars – Marry You
Adele – Someone Like You
Angus & Julia Stone – You're The One That I Want
The Honorary Title – Far More

Den här låten kommer jag alltid att förknippa med Österrike: Martin Solveig featuring Dragonette – Hello


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack så jätte mycket :D Jag ska ha det som sommarjobb i sommar med att måla tavlor. Jag vet inte riktigt än vad jag ska ta men runt 500 kronor.



Fin blogg du har :)

2011-04-29 @ 08:12:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback