STUDENTEN!

*Champagnefrukost hos Robin med start 06.30
*Va i skolan vid 9. Åt moussebakelser, fotograferades, skrev i mössorna, sjöng, tutade, delade ut betyg och presenter, höll tal, skrattade, grät.. You name it!
*12.00 - UTSPRING i ösregn!!
*Flakåk i ännu mer regn. Tutade, skrek, sjöng, drack, vinkade, kramades!
*"Hem" för käk och lite presenter och packa ner det sista av livet i Jönköping. (Föna håret och börja om från början efter allt regn)
*18.30 förfest hos Albin. Började segt med bakfulla och trötta klassmates men blev sååå mycket bättre! :D
*Åka finbil gratis in till stan och efterfesten (när de andra tog taxi, hihi, skadeglad! :D)
*PARTY!!! Dansa, sjunga, dricka goda drinkar, käka fyllemat, prata med massa nytt folk, kramas ännu mer, inse att jag denna dag/vecka återfunnit en efterlängtad vän.
*02.00 orkade vi inte mer :O - dags för hemfärd!
*Dricka vatten, snacka skit och äta negerbollar med mosters sambo.
*03.00 sovtajm!

*Vakna dagen efter och inte bakfull för fem öre, gött mos!
* Åka hem till Vimmerby för studentskiva med släkt och vänner. UNDERBAR kväll! Jag är jäkligt lyckligt lottad som har de vänner som jag har. Tack!
*Sjunga för morfar vid tolvslaget på hans födelsedag.
*Soooooooooooooova!!
(Inte bakfull när jag vaknade idag heller. Mohahaha!!)

Tack till alla er som deltagit i min student och för alla superfina presenter. Jag som inte önskade mig nått är döglad för allt jag har fått!!













Weei, för jag har tagit STUDENTEN!!! Fy fan vad jag är bra! :D

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Moster

Japp, du e skit bra :)))

Snacka om flashbacks och lite avis.... Vill oxå ta studenten "igen"... De va ju en så cool dag å man hade ju hur kul som helst!!!

Du va så fin i den klänningen me :)

Puss på dej

2011-06-14 @ 08:47:07
Postat av: EbbaBloggen

Låter underbaaaart jag vill också ta studenten!!

2011-07-03 @ 13:06:34
URL: http://www.ebbabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback