Drömmar

Igår drömde jag om läskiga människopingviner, inte normalt nånstans!
Inatt sov jag superbra och när jag vaknade tänkte jag "Vad skönt att slippa skumma drömmar" (har en sån period förtillfället). I samma stund kom jag på vad jag faktiskt drömt.

Brorsan sköt en tjej för att skydda mig, hon var tydligen hotfull (än har det skumma inte börjat). Sen knackade det på dörren. Där står en mörk gammal man med superlångt hår och skägg och ger mig blommor och några saker och börjar gå. Jag frågar honom om jag inte kan få ge honom en kram som tack och han svarar "Nä det går inte, för jag har inte mina foppa på mig".

Vore snällt om ni vore medlidande och säger att det är helt normalt att drömma så och att ni brukar göra det väldigt ofta! ;) Jag kan fortfarande inte släppa människopingvinerna. Tänk er vildvittrorna i Ronja Rövardotter fast läskigare!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, så kul!

Jag drömmer också helt sjukt konstiga saker. Förstår inte syftet med det liksom :o

2011-05-03 @ 18:48:40
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback