Praliner

Okey, vilka är alla ni som kikar in här varje dag, trots att jag inte uppdaterat på två veckor?
Ni är väl för gulliga!!

Idag är det visst löning. Jobbat en helg och fick mer än väntat. OB you know!! Gött!!

Mitt projketarbete börjar finna sin form en aning och blir förhoppningsvis mer eller mindre färdigt på söndag. Puh!

Nu blir det SLAPP med stora bokstäver, och lite senare en promenix runt munkan med Fanny. Har snöat lite idag, men annars tror jag det är fin väg nu, så jag slipper drutta omkull var och varannat steg. Längtar såå till våren!

Här kommer lite bilder jag varit slö med att lägga in (ungefär en månad seg bara, det är väl inget?! ;))


Julklapp till morfar & maysan (farmor och farfar fick också två askar)


Sis dekorerade askarna, och jag gjorde pralinerna.



Bilder på de andra askarna kommer...  senare.. ;) Måste lägga in de först, och ni har ju märkt hur min uppdatering är! ;)

Chokladen är äkta belgisk mörk choklad. Nougatfyllningen har jag gjort själv. (Alla borde göra egen nougat istället för den man köper!!)
Passionfruktstryffeln har jag såklart också gjort själv, på äkta passionfrukt (inte på puré som man oftast använder sig av).
Så pralinerna är gjorda från grunden med naturliga råvaror utan några konstiga saker i, precis som det alltid borde vara! :)

See you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej jag erkänner, kollar in här minst 2 ggr/dag i hopp om att det ska finnas något nytt att läsa :)

2011-01-26 @ 09:53:27
Postat av: Emm

Snygga askar ;) Din härmis jag ska precis lägga ut dom i min blogg ikväll :P Vill gärna ha bilderna på dom andra askarna också.. Jag kollar in här varje dag ett par gånger :)Puss

2011-01-27 @ 06:44:08
Postat av: Ia

Åh shit va snygga, dessa hade jag missat!!!

Va fina dom är, ser riktigt inbjudande ut <3

Underbar,söta,duktiga du <3

Puss!

2011-02-13 @ 20:22:33
URL: http://iastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback