Sista dan' på praktiken

Sista dagen på praktiken idag, och det firades med ett tufft ki-boxning-pass med Robina. Helt sinnes vad jobbigt det va! De hade gjort ett nytt program nu efter nyår, inte mildare om man säger så!
Dock sjuk go känsla när det va över. På't nästa vecka igen kanske? :)

På praktiken fick jag göra en tårta till mig själv eftersom det va min sista dag. Hur snällt?
Den står fortfarande helt orörd i kylen.. Vill inte äta den själv och ingen har haft möjlighet att ta sig hit.. Men IMORN, då ska minsann en bit ner i min mage, nyttig eller ej, skitsamma! ;D




En chokladtårta såklart! :D Valde mellan mint eller utan, och det blev en utan den här gången.
Ljust anslag, vaniljkräm, chokladkräm, marsipan, penslad med choklad, och riven choklad ovanpå.

See you!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade lätt kunnat komma och äta upp den om jag hade fått veta något, har inte haft en enda lektion varken igår eller idag!! :)

2011-01-26 @ 22:21:43
Postat av: Ia

SÅÅÅÅ GOD <3

2011-02-13 @ 20:24:17
URL: http://iastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback