I found it!

Kan meddela att tårtan va VÄLDIGT god!
Fast sen är ju jag skum med tårtor, efter några tuggor tar det bara stopp. Tror det är tårtbottnarna.. Hade det varit chokladbottnar i den här tårtan kanske jag hade orkat nååågra fler tuggor innan stoppet! ;) (Fast efter en stund åkte såklart hela tårtbiten ner, vad annars liksom! ;))

Har MASSA tårta kvar, tänkte bjuda nötterna nedanför mig ikväll, men det kommer fortfarande va massa kvar.. Känns ju surt att slänga tårta.. Hmm..


Vet ni?! Vet ni?!
Jag hittade min receptpärm idag. Jag blev så glad så jag höll på att börja tjuta!
Tre års samling av recept bara borta liksom..
Drömde inatt att jag hittade den i mitt bageriskåp så jag sprang dit så fort jag kom till skolan, där va den icke..
Efter första lektionen skulle jag leta upp Mia och när jag går in i bageriet så ser jag min pärm ligga där. Grejen är att jag inte har varit i bageriet sen i november och för nån vecka sen frågade jag Mia om hon sett den, men det hade hon inte, så jag uteslöt bageriet från mitt letande..
Nu är den funnen och jag är hur lättad som helst!! Puh!

Ska nog rensa lite i pärmen och sätta dit i bättre ordning, behövs verkligen!
Men först ska jag plugga lite religion. Slutprov i Judendomen imorn!

See you!

P.S. Det är INTE skönt att handdiska med så torra händer att de är såriga, men nu är diskberget borta iaf ;) D.S

Kommentarer
Postat av: Maja

ååååh, den var underbar!! jag tjöt som en jävla gris. tänkte på hanna och er, hennes syskon och familj <3



förresten,. coolt att du drömde samma natt att du hittade den. jag tror att de var hanna ;) hihi. kramar till dig sötnos <3

2011-01-27 @ 18:41:08
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback