Träning

Idag så gav jag sjutton i förkylningen som smög sig på under lördagsnatten och stack och tränade på friskis.
Puls/medel med Sofia och Agnes. Sjuuukt mycket folk och full fart hela tiden. Va riktigt kämpigt, men jag testar gärna på det igen (helst utan förkylning i kroppen)

Man BLIR piggare och gladare av att träna, helt klart!!

Fick dessutom ut alla aggressioner jag samlat på mig under dagen, som jag inte lyckades bli av med helt när jag pratade av mig på världens bästa mor <3 Tänk vad mycket tråkiga saker hon får höra.. Massa bra saker också såklart! :D

Imorn blir det boxning, det är också riktigt kul! Det kom ett "boxparti" på passet idag, och en låt med Volbeat. Det satte minsann fart på moi! ;)

Okey, nu låter jag som värsta nyttiga hälsomänniskan, vi får väl se hur länge jag håller igång med mitt tränande. Men friskis är bland det bästa jag har gjort tror jag, mycket glädje därifrån! :)

Det kanske löser sig med bal i Vimmerby nu också. Håll tummarna för mig! Skulle va sååå kul! :)

See you! :)

P.S. Projektarbetet börjar ta form, så snart måste alla intresserade höra av sig om de vill ha en tårtbok gjord av mig :) D.S

Kommentarer
Postat av: Gelix

Hej!



Det är bara en länk till min nya/andra blogg. Ville ha någonstans att skriva av mig där inte mamma, becka och resten av släkten är och snokar hela tiden! ^^



http://gelixiusa.blogg.se



Förresten, hur mkt kostar boken? :)



xx

Gelix

2011-02-02 @ 17:46:23
URL: http://gelixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback