Tårtbok!

För er som missat så har jag sysslat med att göra en tårtbok sen i höstas som projektarbete i skolan.
Idag så blev jag äntligen helt finito färdig! :D

Än så länge har jag inte klickat på "beställ". Lite läskigt nästan, tänk om jag skrivit något fel som både jag och syrran missat? Eller att nått annat blir fel? Men så får jag såklart inte tänka! :)

Min fråga är nu hur många utav er som är intresserade av att köpa min bok? Det är också en orsak till att jag inte klickat hem den än! ;)

För att veta vad det är ni beställer så tänkte jag berätta lite om boken.

Boken är på 38 sidor.
Det finns med lite olika grundrecept så som tårtbottnar, vaniljkräm och mousser och utöver det recept på 13 olika tårtor. Några klassiska, några egenpåhittade och några egenkomponerade av olika andra recept. Det finns såklart bild på varje tårta av fin kvalité. Det finns även tänkvärda citat till varje tårta.
Det är en inbunden bok med hård pärm, precis som en riktig bok!

Jag har försökt att få ner priset så långt jag kan, utan att dra ner på kvalitéten och det landar nu på ca 350 kr. Jag har några erbjudande att utnyttja så priset kan bli något lägre, men absolut inte högre!!

Jag har lagt ner oräkneliga många timmar på det här och jag hoppas att det kommer att synas och att ni vill köpa boken! :)


Den här bilden gör inte boken rättvisa. Använde paint till att kopiera framsidan och det blev suddsuddsudd!! Dessutom så kommer såklart inte det röda streckade runtom följa med på boken. 
Men ja, såhär ser framsidan utav boken ut! :)

Ikväll kommer jag att beställa hem boken, så hör gärna av er under dagen om ni är intresserade. (Jag kan även efterbeställa boken men då tillkommer det en liten fraktavgift (beroende på hur många som ska efterbeställas såklart))

Är ni själva inte intresserade kanske någon i er närhet är det? Perfekt som present att ge bort! :)

Hoppas det låter intressant! :) 

Kommentarer
Postat av: Ia

Oj va spännande... ska bli så kul å få se den ju!Jag vill ha, kan tänka mig att bror vill ha oxå ;) så 2 stycken här då!!! Puss på dej

2011-02-27 @ 14:00:26
URL: http://iastankar.blogg.se/
Postat av: Maja

Spm sagt, en bok till mig med tack! :) kram

2011-02-27 @ 21:09:14
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback