Statistiken ökar

Jisses, så många ni är som kikade in på bloggen igår!!
Ja, det beror ju såklart på vad man jämför med ;) Men jag jämför med min egen statistik, och ni är många, rörande många! :)
Superkul! :D

Igår kväll efter lite krångel så beställdes det böcker till alla som sa till mig, och om 5-8 arbetsdagar kommer de hem.

Jag vill bara påpeka en sak angående priset. Det kan tyckas dyrt.. Jag kan faktiskt hålla med, men jag har gjort så gott jag kan för att få ner priset. Det är den tredje platsen jag varit i kontakt med/testat och jag kände att det kunde bli bra där.
Jag tjänar dessutom ingenting alls på boken, så jag får liksom ingenting för alla timmar jag har lagt ner på boken - allt för att ni ska kunna få den så billigt som möjligt! :)

Om det finns tillräckligt många intresserade så kommer jag att beställa hem en omgång böcker till, så än är det inte försent!
Men först vill jag se hur det färdiga resultatet ser ut, och såklart hur många fler som är intresserade. Jag vet att det blev lite kort varsel igår. Så lämna en kommentar här, på fb eller skicka ett litet sms till mig så skriver jag upp er på en lista! :)



Update: Skulle ju även säga att inga tårtor som är med i boken har lagts ut på bloggen tidigare, förutom bildbomben som finns med i slutet för att ge inspiration! :)
Nytt och fräscht alltså! ;)

Tack till alla som kikat in här, och tack till alla er som vill köpa min bok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback