Städa, städa, varje torsdag!

Hm, i tisdags skrev jag om det som jag lovat mig själv att inte skriva. Om träning!!
Blir så himla trött på alla "Nu blir det spinning, och sen lite aerobics", "idag käkar jag bara morötter".. Ni förstår vad jag menar va? Så skrev jag också om det.. Smisk!
Inte nog med det så blir passen på friskis fullbokade hur snabbt som helst och man får verkligen trängas i salen. Alla går med hoppet om beach 2011, undra vilka det är som kommer lyckas iår?

Idag har jag lekt lite duktig.
Slutade tidigt så när jag kom hem drog jag fram dammsugaren och rengöringsmedel och började städa hela lägenheten. Inte en dag för tidigt! Diskade även och packade väskan inför imorn.
Senare framåt kvällen tog jag en långpromenix med Fanny. Alltid lika trevligt! :)
Superhärligt att komma hem till en lägenhet som luktade fräscht och gott! :D

Nu blir det lite slapp, och kanske lite projektjobb.
Imorn är det fredag! :D Fast det innebär att jag ska gå upp 02.45 i övermorgon.. Hm, money, money, money! ;)

See you!

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Tack så mycket! Jag älskar nya designen :D

2011-02-19 @ 13:42:05
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback