Change

Visst är det fantastiskt hur humöret kan svänga till det bättre från den enda dagen till den andra?
Eller ännu bättre, från den ena sekunden till den andra!

Idag är mitt humör riktigt bra!! Jag har fått det bästa skrattet på väldigt länge och saker och ting börjar reda ut sig (och då syftar jag inte på det att min kalender äntligen funnit tillbaka sin plats i min väska så jag äntligen kan ha lite koll på vad som händer ;))

Jag börjar inse att allting nog har sin mening. Att saker inte blir av utav nån anledning, för att något nytt, ännu bättre ska ske.

Håller tummarna för att allt går enligt planerna denna gången, och att det inte blir en våg av besvikelse som sköljer över mig igen.

Hösten är kommen, luften är friskare än nånsin och gula löv faller från träden. Allt gör sig redo för en nystart, en lång men väldigt viktig procedur. Jag gör mig redo psykiskt för allt som ska hända och rensar runt i huvudet för att åter få lite ordning och rutin på livet. Allt kan bara bli bättre! :)



/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback