StädEliten!

Jag är seg som vanligt, men här kommer bild på tårtan jag gjorde till mammas jobb för nån vecka sen. Och där vet också alla vad mamma gör! ;) Städar efter alla nerskitande elever! ;)







Kära mor fyllde även år i veckan och idag blir det lite kalas. Därför slog jag två flugor i en smäll, gör en tårta till kalas som samtidigt får bli en del i mitt projektarbete. Man får ju inte va dum liksom! ;)
Men jag vet dock inte än om jag ska lägga ut projektarbetsbilderna här eller om ni får se de senare. Det är nått jag får fundera på helt enkelt!

Nej, nu är det snart dags att käka paj och tårta!!

See you!/Lisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela - blivande mamma

Hejsan!

Ja, det är skönt att flytta till något eget och kunna inreda en hel lägenhet precis som man själv vill, samtidigt som man saker alla de där ljuden och sakerna som man kunde gjort hemma ;) Men allting är bara bra. Hur är det med dig :) ?



Du får hälsa din mamma grattis ifrån mig :)

Kramar

2010-09-13 @ 09:41:45
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback