Tjoooooolahoooopp!

Hej hopp!!

Hääääärligt väder vi har! :D
Ingen värme kanske, men klarblå himmel och massa sol! :D

Idag va jag ca 10 sekunder ifrån att missa bussen till Jönköping, fick springa sista biten. Yeehaa! ;)
Men nu är jag här iaf.

Ska snart dra till Nyfiket, där vi ska baka idag. Har med mig lite egna recept för att hjälpa till att öka utbudet.
Känns rätt skumt att börja såhär "sent", när jag är van att sluta redan vid elva..

Liiite tråkigt att jag inte kan visa bilder på gårdagens spontana tårta just nu. Den blev väldigt cool. MEN den som väntar på något gott.. ;) Jag lovar att ni faktiskt väntar på något GOTT! ;)

Ska försöka finna kraft att rensa i bloggen ikväll med :)

See you!

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: nej det har jag inte, men tycker den är väldigt fin :)

2010-10-13 @ 12:55:14
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback