Huvudvärk?

Har du huvudvärk?
- Ta en panodil vettja! ;)



"Är det obligatoriska strecket i mitten med?"
- Jajjamen! ;)
(Det är ju liksom det som gör DET, utan strecket skulle huvudvärken aldrig släppa! ;) Eller?)



I samma veva som den här tårtan hämtades så fick jag två nya beställda.
Så om jag tänker rätt, så är det ca 20 tårtor som helst ska vara klara innan december och framförallt innan jul! ;)
I can do it!!

Euw!! Ni som känt mig ett tag vet min skräck över spindlar.
På "min" toa så finns det två små rör i ena hörnet, och bakom det ena har jag alltid sett att det finns nått, typ smuts eller nått. En gång tyckte jag mig se att det rörde sig, men intalade mig själv att jag inbillade mig.
Ikväll när jag sitter på toan så kryper kräket ut från sin gömma!!
Sen stannar han upp, och det verkar precis som om han ser mig och tänker "Shit, göm dig!!!" och springer tillbaka till exakt samma plats som innan, på två röda!
Well, jag hämtade såklart damsugaren, och passade på att damsuga i de andra hörnen också. Råkade damsuga upp någon sak också, vet inte vad, men jag kan inte precis öppna påsen och kolla, för där finns SPINDELN!!
Vem skapade dessa äckliga djur!!?

//Lisa.

P.S. Nästa gång ni kikar in här ser det förmodligen ut heeelt annorlunda, så ni inte tror att ni kommit fel, menar jag! ;) D.S

Kommentarer
Postat av: monstret!

ha,ha söt du e!!

vem hade beställt den??? va den oxå personlig??

pöss

2010-10-09 @ 19:26:42
Postat av: Emmelie

Väldigt bra gjort sis! Kanonfin!

2010-10-10 @ 09:38:03
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/
Postat av: Zuzanna

haha :D superfint!! hahaha ;D

hoppas att du har mig inräknat också :P ;P

2010-10-27 @ 22:06:57
URL: http://sidecide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback