Ge mig kebabpizza NUUUUU!!

Är sjukt sugen på kebabpizza, just like that! :O

Vätterstrandens pizzor.. Jag väljer själv ingredienser. Skinka. Kebabkött. Sallad. Pommes. Sås. Massa sås.
Det kaaaan vara den godaste pizzan ever, och jag vill ha den, nu, nu, NU!

Jag vill minnas att sist jag åt den va nån vecka innan sommarlovet, så det är verkligen på tiden att få låta detta härliga mästerverk mätta min mage igen!

Okej, jag är inte ens hungrig just nu, och kudden gapar tomt efter ett Lisahuvud så det är väl dags att slockna för några timmar.

Dröm sött! Jag ska drömma om pizza! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina Bylund

Lisa.... Nu vart jag sugen på Pizza!! Måste också säga att din design här på bloggen är suuuuperfin! :) Ha de gott! / "Boden Lina"

2010-10-20 @ 00:34:25
URL: http://www.lina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback