Estet

Förra veckan så bevisade jag att Gunde Svan har rätt - Ingenting är omöjligt!
För om jag lyckades måla den här bilden, så kan vem som helst måla! Med lite envishet så går visst allt! ;)


Det var första gången jag målade med oljekritor, och dessutom målar jag i princip aldrig.
Ja, jag är nöjd! :D
(Vet inte om den här bilden va anledningen till mitt höga betyg? Lyckades få MVG på hela kursen och jag blev så förvånad, överrraskad, superglad!! :D)
Vad tycker du om bilden? :)


I lördags va det dags att skicka iväg en tårta igen, och den blev såhär. Sannas andra födelsedagstårta. Hon drar snart till Vietnamn och Thailand, om ni inte redan såg det! ;) (När jag visade bilden för farfar sa han direkt vilket land det var och jag blev så stolt! :) )

Jag har även gjort två finfina tårtor sen dess (i söndags och igår) men de ska va med i mitt projektarbete så de bilderna får ni inte se än! ;)

Nu ska jag läsa om choklad ännu en gång. Har chokladprov imorn. Har totalt läst igenom det 5 gånger så jag tycker det borde sitta nu, men en sista gång skadar inte, hur tråkigt det än är.

See you!/Lisa

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jättefin tårta! Målningen också, verkligen bra! :D

2010-10-05 @ 18:57:33
URL: http://madebyemmelie.blogg.se/
Postat av: Gelix

Hej!



Jag gör jättegärna din design! :) Det ger mig något att göra om dagarna! ^^

Har du något speciellt önskemål? Typ bilder, färg osv? Eller har jag helt fria tyglar?



Vad vill du att det ska stå i headern? "Lisa" eller "Ougat"? Vill du ha någon mer text?



Gelix



P.S. Bilden blev riktigt bra, och tårtan också! :)

2010-10-05 @ 22:28:07
URL: http://gelixs.blogg.se/
Postat av: Ellen Bobeck

Lisa, skitfin bild!

Men du kan kalla dig estet och konstnärlig även om du inte målat den vacka oljemålningen, dina tårtor är hur estetiska och magiska som helst!



Jag tycker att du är jättekonstnärlig och grym!



Kram Ellen :)

2010-10-09 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback