101028

Idag var det visst tyst från lilla mej! ;)
Slutade tidigt och tog 10.35 bussen hem - direktbuss, superskönt!
Sen bakade jag en dansk chokladmoussetårta till projektet som blev "misslyckad", så jag fick göra en ny! ;)
Familjen blev i alla fall glad som fick smaka :)

Ikväll blev det en långpromenix med bästaste syster, trots min fot som bråkar.
Promenader om kvällarna kan va bland det bästa som finns, om inte för den friska luften och att man rör på sig, så får man tömma hjärnan på tankar när munnen går i ett! ;)

Nu ska jag titta på Hellenius hörna innan jag somnar.
Trots studiedag i morgon så måste jag upp rätt skapligt! :)

Någon som är sugen på att festa med mig imorn? :)

Stone Sour – Through Glass

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback