Sick!

Saknat mig?

När jag är hemhemma så sitter jag sällan vid datorn, därav inga uppdateringar. 
Jag har jobbat hela helgen dessutom.
Igår efter en stor intervju av mig så började jag må blää. Trodde det berodde på att jag råkat hoppa över en måltid, men så va icke fallet.
Somnade supertidigt, vaknade av att jag fick rusa till toaletten, och sov väldigt länge.
Förstod att jag hade fått feber och feber = svimma när det gäller mig, så jag låg kvar i sängen till brorsan vaknade och kunde ge mig panodil.
Så fort jag ska gå nånstans gör jag det i slow motion och har mobilen i högsta hugg, allt för att slippa vakna upp på golvet.

Nu har jag ingen feber, även om det känns så, så imorn är jag frisk som en nötkärna igen hoppas jag! :)

Hur har din helg varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback