Roooompa!!

Igårkväll när jag gick av bussen så stod det tre grabbar på hållplatsen snett emot. Mittemot där jag bor alltså.
Jag hatar mörker dessutom verkade dehär boysen lite full-i-fasen.
Men det visade sig snart att jag inte behövde oroa mig.. Haha!


Beviset på vad de gjorde fanns fortfarande kvar imorse när jag väntade på bussen. Svagt, men det finns där! ;)
En av killarna drog ner byxorna och gjorde sitt rumpavtryck på glasrutans frostiga sida. Haha, synd att han inte fastnade! ;)
Kan ju nämna att de här pojkarna va nog ca 15 år! ;) Och så undrar de varför vi tjejer tycker killar är omogna? :P

Fick mig ett gott skratt!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ia

Du kanske ska va glad att de va en rumpa ;) ha,ha,ha

2011-02-13 @ 20:25:59
URL: http://iastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback