Praktik

Åh, vad jag gillar min praktikplats!
Tar emot att "välja bort" praktiken imorn framför elevrådets "lekdag".
Men praktiken har jag fram till v.4 och lekdagen är en gång/år, alltså sista gången för mig.
Letade upp Saras (hon som jobbar imorn) nummer och berättade läget (hade inte sagt nått exakt innan).

Hon tyckte att jag va gullig som hörde av mig, och det känns skönt att hon uppskattade det! :)

Min hals är inte tipptopp idag. Blev bättre efter maten och när jag va ute och gick med Fanny kände jag inget alls, nu börjar det komma tillbaka igen :( Lite därför det inte blir praktik också, vill ju inte riskera att smitta nån! :O

Well, nu behöver jag inte känna mig stressad över att komma i säng i tid. Börjar vid 12.00 istället för 5.00. Lyx på hög nivå!


Slänger in en bild på gudsonen! :) Bilden togs för tre veckor sen när han och sin pappa va på besök. Jag bjöd på smörgåstårta som jag fått från mammas jobb. Den lille gossen gillade det inte, *spottspott*. Sen tog jag fram en chokladmoussetårta jag gjort, då blev det andra bullar. Lillgrabben älskade det. Bättre betyg kunde jag inte få! ;)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: lussekatter är bland de godaste som finns :D

2010-11-16 @ 22:09:25
URL: http://jossefineeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback