Norge!

Den här helgen har tillbringats i Oslo. Har haft det huuur bra som helst, och nu längtar jag tillbaka massor!
Fick äntligen träffa efterlängtade Linda och träffade massa nya underbara själar! :)
Helgen bestod av bl.a. shopping, fest och utgång, och såklart en massa snack och skratt! :D

Att behöva köra i 50km/h på en 110 väg beskriver lite hur resan dit/hem såg ut, men det va så värt det! (Ett förlåt till familjen som oroade sig massor)

Tycker även lite synd om Hjalle. Jag pratade konstant i fem timmar, och pratade jag inte så sjöng jag. Det är ett under att han bara hotade med att jag skulle få gå hem, tre gånger, och inte kastade ut mig med huvudet före! ;)

Fick med mig en förkylning hem i bagaget, så nu har jag ätit gårdagens adventsfika och ska kura ner mig under täcket. "Plugga" lite och kanske sova en skvätt!

Ha det gött, igelkött!



Mm, inte konstigt att jag älskar julen! :D

P.S. Får se om jag orkar lägga in lite bilder från vår lilla roadtrip senare! :) D.S

Kommentarer
Postat av: Carro

Attans! men hoppas du har haft en bra helg ändå ;)

kolla facebook, där finns det bilder och klipp från dansuppvisnningen! :)



Jaa, vi ska väl det, fast vet inte vart:)

2010-12-06 @ 19:21:04
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback