Drömmar

Jag drömmer väldigt mycket, för mycket om du frågar mig.
Jag kan drömma, vakna, drömma, vakna. Och gärna drömmer jag om samma sak under hela natten. Det sjukaste av allt är att jag 9 av 10 gånger kommer ihåg vad jag har drömt och brukar dessutom komma ihåg det i flera dagar.

Den senaste tiden har jag dock drömt om katter av olika slag. Sisådär varje dag i en vecka. Undrar vad det betyder? Det är inte samma dröm, utan helt olika, med olika personer och olika katter.
Inatt va lilla Zebulon tillbaka, och även Svante :') (Två katter som jag har haft vid olika tillfällen) (I de andra drömmarna har det varit okända katter)


En bild på lilla Zebulon som kattunge. Oj, vad jag saknar den lilla knäppa filuren!

Tänkte lägga in några fler bilder, men nu bråkar det sådär igen.
Nån mer än stackars mig som drabbas?

Sov gott! (Undrar just vad jag drömmer om för katt inatt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback