Train

I Mariannelund på bussen till Vimmerby.

Jag: Ett barn till Mariannelund, med betalkort!

Chaffis: Mariannelund?

Jag: Ja, eller jag menar Vimmerby!!

Chaffis: Hehe, 22 kr!

Jag trycker ner kortet..

Chaffis: Det saknas 18 kr.

Jag letar igenom plånboken flera gånger innan jag hittar det andra kortet och ska sätta i det.

Chaffis: Så får du vända på kortet också!

Jag: Suck, ja, det är inte lätt när man är precis nyvaken från tåget..

Det roligaste var väl ändå att det regnade och blåste ute, och jag gick på först. Så alla fick stå och frysa lite till.. Hehe, skadeglad! :oP


Sova på tåg är skööönt!

Imorn kommer bilder på dagens ihopkok av bakning! ;)

Sov gott! /Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback