Pics from Popadelica!

Igår va jag noga med att packa ner kameran och sladden till datorn för att kunna lägga in bilderna från popadelica. När jag åt frukost imorse såg jag vääärldens fotoläge på en superfin lila (surprise!!) tulpan och sprang och hämtade kameran. Den ligger nu kvar på köksbordet..
Här kommer lite suddiga mobilbilder iaf! :o)


The pipettes!


Hästpojken! Jag får verkligen inte nog av Gitarrer & bas, trummor & hat!! LyssnaLyssnaLyssna!!


Timo Räisänen! :)


Myyys!

Nu ska jag sova eller nått. Sjukt trött och mår illa! :(
Vädret är härligt nu i alla fall! :) SOOOL!!

//Lisa.


Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa det var jättekul att ses en sväng :D Jag blev allt lite chockad ;P hehe. Jaa jag tycker definitivt att våra familjer ska träffas snart. Ni kan kanske komma upp till oss i sommar och grilla eller fika eller något :) vore underbart <3

2010-05-06 @ 10:47:42
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback