Weeeeeeeeeeeeeeei!!!

Tjena, mittbena, prinskorv, prinskorv, så hälsar vi HÄR! :oD

Jag har märkt att det är en del som läser bloggen nu och även kommenterar, så jag tänkte att jag kunde fortsätta ett tag till, medan humöret ändå är uppe! ;o)

Idag va LO på skolan och jag fattade, ÄNTLIGEN!! En från Livs kom även sen, något luddigt, men annars väldigt lärorikt det med!

Va beredd på en booooring dag, men nu är den nästan slut och jag känner mig lite smått stressad för jag vill göra så mycket! :oD
Efter skolan följde jag med Emma ner på stan. Jag köpte ett par skor (A) och hittade maaaaaassor utav kläder som jag vill köpa! Hem och beställa presentkort på H&M för presentkortet jag fick från ALV! ;o)
Va även inne på AF Skönhet. Sitter och kollar i prislistan och är såå sugen på att ta en massage, ansiktsbehandling, manikyr eller what so ever!! Unna mig något!

Finns gruppbehandling där man är ett gäng (minst 5 pers) där man får varsin behandling á 30 min (ansiktsbehandling, ryggmassage, manikyr, make-up) för 350Kr/pers. I priset ingår även snacks och cider och 10% på alla produkter. Nån som är på? :oD

Har äntligen lyckats packa och har bara disken kvar, som känns HUGE mot förra veckan då jag knappt va här!

Är på riktigt bra humör och längtar såå tills imorn och ännu mer till på lördag!!
Har saknat familjen nu, eftersom jag åkte hemifrån redan i lördags, och på lördag ska jag träffa gänget igen!! Längtar nått sjukt! ;o)

Jag har av nån anledning missat/ignorerat Hello Saferide! Kan ni tänka er? :oO Perfect sound for my mood right now! :o)



Dags att ta tag i disken! See you later!! /Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback