Våfflor!

Lite paus från pluggandet!!

Checkade facebook och började, som vissa andra, undra varför alla snackar om våfflor? Hann bara tänka tanken, kollade mobilen och insåg att det va våffeldagen. Eller Maria bebådelsedag, om man ska va korrekt! ;o) Hmm, varför fick vi inte våfflor till soppan idag istället för pannkakor??

Jag kom i samma stund även på att min kära mor och far har bröllopsdag idag. 21 år!! Kan ni tänka er? Coolt! Måste ringa och gratta de snart! :o)

Idag var två av tre lektioner lärarlösa. Inte bra, för jag jobbar så dåligt då!! Haha! Har i alla fall ett arbete mindre att tänka på och imorn har jag ett prov och en idrottslektion mindre att tänka på. SKÖÖÖÖNT!!

Blev ingen barnvakt idag i alla fall, men det var nog tur, klockan spriiiiiinger iväg!!

Tillbaka till pluggandet om fascism, nazism och kommunism! Sen måste jag planera färdigt morgondagens idrottslektion och göra några bakelser.

För ca ett och ett halvt år sen hade jag nämligen en tävling på bdb om att gissa en enormt stor chokladbolls vikt. Ida blev den glade vinnaren, men har fortfarande inte fått sitt pris, något som jag bakat!! Imorn kommer hon till Jönköping och hon får det innan jag åker hem!!

Vi får se om jag lever sen! ;o) //Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback