CakeCakeCakeCake!

Då har man fått en tårtbeställning till! :o) Känns fint!!

Man kan väl säga att jag har två tårtbeställningar egentligen. För jag har lovat farmor att jag ska göra tårtor till påsk också! :o)

Två tårtor till påsk och två till slutet av april innebär fyra gånger mer erfarenhet på en månad! :o)

Sen börjar ju praktiken efter påsk också. Där ska jag försöka visa framfötterna ännu mer och försöka suga in allt de säger. Förhoppningsvis får jag göra lite nya saker (är ju på samma plats som sist). Jag är bara på skolan måndag/tisdag en eller två gånger på hela den här terminen. Känns lite konstigt att inte gå en hel vecka i skolan förrän i höst igen. Superskönt, sorgligt och konstigt är känslorna!!

Fastnade visst i ett tårtträsk nu. Finns HUR MYCKET HÄFTIGA/SYGGA/COOLA/FINA TÅRTOR SOM HELST!!
Och dessa ska jag konkurrera med? Huh!











Alla bilder är tagna från google, sökord "tårta"!!


Den sista är ju bara vidrig! Såg massa andra äckliga tårtor som kattlådor, askkoppar och så vidare. Ueh!
Fast lite häftiga va de ju också..

Nej, det här inlägget har tagit mig över 4 timmar att skriva (nej, jag har inte suttit vid datorn under hela den tiden). Dags att dra! Blev inget UKM för mig ikväll.. Jag är lat, det ligger ju bara 50 meter bort..  Aja, nu ska jag utmana mamma i wii-turnering, undra om hon vågar anta utmaningen! ;o)

Sov gott!!/Lisa

Kommentarer
Postat av: Ida

jag kommer till jkpg på fredag då förväntar ja mig en tårta av dig ;) av flera skäl! :P

2010-03-22 @ 18:23:58
Postat av: Sosso

Shiit vilka tårtor...vet att det inte är du som gjort just dessa men kan du göra sånna??



Jag har lagt upp bilder ifrån mina barns rum.. Vad tycks?

2010-03-23 @ 14:44:41
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Älskar twilight böckerna! Fin blogg!

2010-03-24 @ 21:17:30
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback