Sunday!

Så var denna helgen också snart slut. Hjälp vad fort det går!

Har gjort absolut ingenting idag, känns det som i alla fall.
Hela familjen har sprungit fram och tillbaka till bokhyllan och ätit upp det som blev över från igår, salta pinnar, jordnötter och nån ynka godisbit. De sura vindruvorna är också putsväck! Haha, tur att alla hade behovet av att ha något i munnen samtidigt, så man slapp känna sig onyttig helt själv! ;o)

Pappa har stämmt min gitarr som jag vann för några veckor sen, och bytte en sträng på den vi redan hade, så nu siktar jag och brorsan på att bli superstjärnor!! Haha, kanske inte riktigt, men jag ska försöka lära mig spela lite i alla fall! :o)

Ikväll spelade jag, bror och mor wii-turnering. 15 grenar i tennis, baseball, bowling, golf och boxning. Jim va grym!! Men i sista matchen vann jag och tog därför hem segern med 1 poäng. Känns bra! Haha!

Imorn är jag ledig. Yeehaa!! Eller ledig och ledig, det ska städas, det ska pluggas, det ska packas, och sen vill jag nog gå till AA-huset en sväng på UKM. Men det är skönt att va hemma i alla fall! :o)

Nu ska vi snart käka gröt!
Hoppas Du haft en bra helg! //Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback