Little I

Så skönt att det snart är helg!! Det har varit en kort vecka men nu orkar jag inte mer. Arbeten och inlämningar vart man än går. Slapp skola? Nejdu, den här gången har du faktiskt gått fel!

Känner inte att det är kul att blogga, eller för er att läsa, när man känner sig down..

Bowlade iaf med moster och några på hennes jobb idag. Gick kanon för att vara mig! :o) Fyra straikar totalt, på knappt två serier! ;o)

Är väldigt sällan egoistisk men ikväll tänker jag vara det. Ska ta en varm dusch, krypa under täcket och käka mina ego-mint-pastiller som jag köpte igår och bara tycka synd om mig själv! För allt och ingenting. Ni lär förstå snart!



Sov gott!! /Lisa.

Kommentarer
Postat av: Gelix

Filmen var bättre än förväntat faktiskt. Udda men bra :)



Japp, hon hasar sig till Jönköping för praktik varje torsdag fram till sommarlovet tror jag..

2010-03-18 @ 22:09:27
URL: http://gelixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback