Krävs så lite!

Det krävs så lite för att göra någon glad, och idag har ni verkligen lyckats för att göra mig glad!
Har så underbara vänner överallt att man blir tårögd :') Det tar ett tag för en att inse det, utan man bara tänker på allt det dåliga just då.

Har letat och letat och letat efter en bild som kändes så där extra! Hittade några, men saknar massor utav bilder eftersom datorn är hyfsad ny i det avseendet (har bara bilder från sommaren och framåt). Har verkligen snörat in på bilder just nu! Har massa lust att gå ut och fota, på allt och ingenting, och även titta på gamla bilder.


En banan! Tja, det är ju tanken som räknas! ;o)

Puss på er, familj, vänner och alla som känner sig träffade! Ikväll är jag på bra humör! :o)

Snart dags för andra avenyn och sen skapligt i säng! :o)

Sov gott! /Lisa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Jag har en blogg minsann :) hehe. Visste inte att du hade heller ;) men såg på fejjan! jag är taggad på att ses igen ! :D puss

2010-03-04 @ 08:52:16
URL: http://emmaeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback