Fobier

Har jag sagt det förut? Jag säger det igen!! Jag är rädd för att DAMMSUGA!!
Att dammsuga är väl inte så farligt, men ljudet!! Jag är alltid rädd för att nån ska kunna komma upp bakom mig utan att jag hör osv. Idag intalade jag mig redan innan att det bara är jag och dammsugaren, efter en stund hör jag nån säga mitt namn, jag flyger en halvmeter och det gör ont, i HJÄRTAT!!
Faster kom upp och sa att jag hade tryckt igång en motor till matt-tvätt på den avancerade dammsugaren..
Det är andra gången på kort tid som jag blivit skrämd när jag dammsugit, jag kommer få men för livet och fortsätta mitt liv i en dammhög!!

Nått mer som är obehagligt är när en gungstol börjar gunga när ingen sitter i.. Det spelar ingen roll att jag själv råkar stöta emot den, jag får ändå för mig att det spökar eller nått.. (Känns scary när en gunga gungar av sig själv i en lekpark också)

När jag ändå håller på kan jag ju berätta om min största fobi, SPINDLAR!! När jag var liten tyckte jag väl mer att de bara va äckliga, men sen jag fann två stora ENORMA spindlar i mitt rum (en på en nalle nedanför sängen) en gång (skrek så mamma trodde jag blev knivhuggen) så har min fobi bara växt. USCH!!

Okej, nu känner jag mig väldigt nojjig! Så, har du någon fobi? Vad? Nån speciell orsak till det?
Tell me, så jag slipper känner mig så extremt nojjig alldeles för mig själv!!

Nu ska jag hoppa igenom duschen och sen titta på andra avenyn!

Rastlösheten gick till att städa hela lägenheten. Lite besviken då jag faktiskt ville göra något roligt. Men skönt med en städad och ren lägenhet i alla fall!
Vad har du gjort idag?

Pusshej - leverpastej!  //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: på björkbacken! :)

2010-03-24 @ 20:44:25
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: Michelle

Den är superb! Touch är faktiskt väldigt enkelt, och väldigt behändigt också :) 3500 fick jag ge för den, men vet inte vad den ligger i pris nu dock!

2010-03-24 @ 22:12:11
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback