Dunderklumpen!

Har hoppat i mjukisdressen (som doftar ljuvligt gott av det nya sköljmedlet mamma köpt (om ni ville veta alltså ;o) )) och placerat mig i soffan framför halv åtta hos mig.

Upptäckte att det blivit ett blåmärke på låret efter dagens gå-in-i-saker-incident. Ett blåmärke hinner inte försvinna förrän nästa kommer. Mina ben är typ de vackraste som finns just nu! Haha! Tänkte att jag skulle skriva att jag är riktigt klumpig, jag hann bara tänka det så snubblade jag på påsen med skor i och föll i sängen och tog på mig halva tröjan rätt, halva utochin (ska jag ens nämna att jag försökte ta på tröjan som byxor innan?). En riktig klumpfia!


Kommentarer
Postat av: Sosso

sv: självklart kan jag göra det =))



har du något gott recept att dela med dig oxå blir man ju ännu gladare ;)



Du låter som mej.. jag e otroligt klumpsig.. titta bara ifrån ett inlägg igår så förstår du :P

2010-03-23 @ 20:01:02
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback