Demo

Helluuuu! :D

Har fixat fram kamerasladden nu så tänkte lägga in bilderna från Demon förra veckan! :o)


Min populära chokladmoussetårta! (Dansk) :o) Hälften bakad, hälften obakad = unik! ;o)


Makroner, INTE makAroner! (Frankrike) ;o) Ser inte superfrestande ut, men nästan alla som vågade smaka blev kära direkt! ;o)



Malins bidrag! Petit four (Frankrike) och Sachertårta! (Österrike) :o)


Amelias bidrag! Focaccia  (Italiensk) och American Wedding Cake! :o)


Zarahs bidrag! Engelsk chokladkaka och franska våfflor! :o)


Emmas bidrag! Tysk Schwarzwaldtårta och Schweizisk trettondagskaka! :o)


Tessans Italienska chokladkaka och Amerikanska Hi-Hat Cupcakes! :o)


Sara och hennes bidrag! (Förlåt för bilden, men hade ingen annan :o() Minns inte vad sakerna hette heller.. Till vänster är det iaf en limeglasstårta med hallon och browniebotten! :o) Och till vänster nån kaka som smakar kaffe! ;o)


Hela gänget! :o) Sara, Jag, Tessan, Zarah, Amelia, Emma och Malin! ;o)


Haha, bjuder på denna! ;o) Såå fint med mössa, uppsatt hår och underifrån bild på samma gång liksom! ;o)
Så här såg i alla fall min uppdukning ut! :o) Pratade med Mia idag och hon sa att mitt betyg verkade väldigt bra, så jag får lite på det! ;o)

Har massa flumbilder på oss tjejer sen med, men de orkar jag inte lägga ut nu, och vet inte ens om jag har tillåtelse till det! ;o)

Har käkat ballerina-kladdkaka nu. Känns bra när jag tjatar om att jag ska bli nyttigare hela tiden! Haha, känns ännu bättre att jag åt en för mycket och fick ont i magen! :oP

Ha det gött, igelkött!! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback