Bulle, ja tack! :oD

Nu är jag tillbaka på banan igen! ;o) Börjar inte förrän om 2 timmar och är helt färdig så det blir långfrukost och plugg innan jag drar.

Igår gick jag ner och bjöd på mina bakelser. Konversationen lät ungefär såhär! :

Faster: Mm, vad goda!

Jag: Vad bra! :oD

Faster: Har du inte smakat?

Jag: Nej..

Faster: Här, ta halva min!!

Jag: Nej, men jag kan smaka en bit! :o)

Faster: Ta lite till!

Jag: Nej, jag känner mig så onyttig idag!

Faster: Vill du ha en bulle? Jag har bakat idag.

Jag: Visst!!

Känner att min "nyttighet" bara blev onyttgiare ju mer jag körde med den! ;o) MEN jag åt den inte igår, utan sparade den till idag så jag har nått på tåget! :o) Det är ju faktiskt FREDAG!! :oD

Vad ska Du göra idag och i helgen? :o)

Jag ska hem till familjen, fira bröllopsdag och bara ta det hur lugnt som helst! Längesen jag hade en helg utan planer, så det känns toppenskönt! :o)

Have a nice day! /Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback