Bondi Beach

Kvällen har tillbringats i soffan. Först Ghost Whisperer och sen Wipeout. Den första ger tankeställare och den andra är bara sjuk och framkallar skratt och en lust att göra något galet.
Nu tittar jag på "Kärleken checkar in" med ett halvt öga. Ska nog titta på Blåsningen innan jag lägger mig istället.
Jag har kommit in i en tv-tittar-period..

Sitter och drömmer mig bort till Australien till Bondi Beach. Efter studenten har jag planerat att resa, uppleva världen och massa äventyr!! Bondi Beach är en plats jag ska besöka innan jag dör. Jag har alltid sagt att bungy jump också är nått jag måste uppleva (fast jag ska sitta i en sele, och inte va fastbunden i fötterna och hoppa uppochner). Det har jag sagt hur länge som helst. Jag har nog glömt en viktig del, jag är HÖJDRÄDD!! 


Bondi Beach


Vad tycker ni om att jag lägger in roliga/dåliga historier här? Hiss eller diss? Ska jag fortsätta med det?

See u! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback