Bluetooth!

Blåtanden är en bra manick då sladden glömts någon annanstans, som idag! ;o)

Hade lite bilder från helgen!


Efter OS-bronset i söndags käkade vi glass, marabouchoklad och citronkex! :o)


Haha, Bengan (Bengt) ville också va med och titta på OS..


Haha, störtskön! Han är typ lika knäpp som Zebulon va, visste inte att det gick! ;o) (=hur gosig som helst, men kan helt plötsligt börja rivas och bitas, och hittar på massa bus!)


Råkade lägga in den här bilden av misstag, men den får va kvar ändå! ;o)

Okej, resten av bilderna jag tänkte ladda upp ville inte! Tänkte kontra med lite bilder på Zebbe! ;o)

För att hitta de bilderna gick jag in på bdb (som för mig är heeelt ute, fast jag hörde en fjortis snacka om det senaste imorse.. haha, där ser man!). Jag var fast besluten om att 2009 var det bästa året på väldigt länge, och vad jag kunde se på bilderna så verkar det som om det stämde! ;o) Vissa bilder och saker hade jag glömt, och blev väldigt glad över att se igen! :o)

1 april va det supervår här i Jönköping och jag tycker vi satsar på det i år igen! ;o)


På två månader har jag slängt ut 1700kr på mitt hår. Först färgade jag det och permamentade, blev toppen! Sen hände nått, håret blev SLIIIITET och lockarna försvann (+ att färgen gick ur, så det blev bara en röd-ljusbrun färg kvar).. Har nu fått klippa av ca 1 dm av mitt älskade hår, använda hårinpackning, hårinpackning och hårinpackning och färga om det! Börjar väl bli bättre, men saknar såklart längden fortfarande!!


Har varit en småseg dag, även om jag har varit glad! Fick den här bilden i ett mms och humöret blev på topp! :oD Tack tack!!

Dags att plugga lite kanske! Har ingen lust!!
Solen lyser underbart härligt utanför!! So wonderful! :oD

Peace! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

du är jätte fin i håret!!! :D :D ha det bra kram på dig

2010-03-04 @ 17:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback