Doooop!

I söndags var jag på dop för lilla Felix.
Jag har även fått uppdraget om att va gudmor så jag stod framme i kyrkan och höll den lilla pojken.
Fick även äran att göra doptårtan.


En bild på sötaste Felix och fem grodor i olika färger som jag gjort själv.
Fyllning: Vanliga anslag, vaniljgrädde och hallongrädde.
(ser nu att bilden är heeelt sne, men det är sånt man ser såhär i efterhand och på bild..)


Jag och mamma va osäkra på om tårtan skulle räcka till alla så i sista stund gjorde jag även denna tårta. Samma fyllning..


Såhär kunde till exempel en groda se ut. Ingen blir ju liksom likadan ;)

Tårtan stod lite för varmt så det ovanpå smälte lite, så jag fick knappt någon bra bild. Shit happens liksom!


Trots att jag lyckades med min fina dubbelhaka så älskar jag den här bilden. Jag vet inte vad som va roligt, men alla är överdrivet glada, till och med prästen. Underbart!

Nu ska jag försöka vila upp mig ett par timmar, sen blir det nog umgänge med trevliga människor och möjligtvis utgång på det.

Ha det!/Lisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback