Konfirmationstårtor!

I tisdags gick jag i parken och stötte på min lågstadiefröken.
Det resulterade i att jag fick konfirmationstårtor på beställning.

7 tårtor på 2 dagar med andra ord! ;)


Josefine konfirmerade sig idag, och såhär såg den ena tårtan ut.


Hon är väldigt musikintresserad och gillar att sjunga, så såhär såg den andra tårtan ut! :)
(Vet ni hur svårt det är att göra en G-klav? Testade med penna och papper först, gick inte alls, sen testade jag att spritsa, det gick sådär. Första försöket på tårtan blev nästintill perfekt, eller vad tycker ni? :))

Tårtorna går i samma stuk som bröllopstårtorna, då jag fick massor rosor över, och murgröna + att jag gillade det enkla men ändå fina (och brist på tid).

Murgröna är definitivt en ny vän till mig! :)

Vad tycker ni?

Denna sommaren har jag gjort födelsedagstårta, doptårta, bröllopstårta och konfirmationstårta. Det enda som "saknas" är begravningstårta som pappa sa, men jag kan leva med att inte göra någon, helst aldrig.

See you!!//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Maja

Mamma hälsar att tårtorna är otroligt vackra. Du har talang!!



Resten ang. träff osv låter superbra. Bara att höra av dig om du kommer enr så hoppas jag att jag har tid. Kommer ju säkert vara mycket med plugg men lite fritid måste man ju ha :)



Åkte förbi ert gamla hus igår. Då kom jag på att Hanna berättade att Lasse stött på en grävling där längre fram på grusvägen och fått så bråttom hem att han tappat träskon. Var det ngt jag drömt eller stämmer det? Kan se han framför mig :D lilla lasse. hehe.



PUSS OCH KRAM

2010-08-19 @ 21:33:26
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Mikaela - blivande mamma

Ja, det är jobbigt när man fyller på sig av händelser som händer både här och där, och man aldrig vet när det ska rinna över :/



Tack så jättemkt, gumman :') Jag käner mig inte så stor, men inte heller så liten. Hih.



Du har verkligen gjort jättefina tårtor - du är så himla duktig!! :D



Kramar

2010-08-21 @ 16:03:12
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: josefine

verkligen skit fina tårtor du gjorde till mig, jag va så nöjd och mamma va så stolt ((:

2010-11-16 @ 22:06:55
URL: http://jossefineeeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback