Knasigheter!

I påskas när jag körde hem från släktkalaset..

Jag: Det är lugnt på vägarna nu.

Far: Säg inte så, det kan komma djur springande närsom..

Jag: Ja, fast jag menade ju att det va lugnt med trafik.

Bror: Titta ett rådjur!

Far: Tre!!

Hmm.. Tur de stod bredvid vägen och inte på! ;o)


På folkracebanan idag..

Kommentator: Frisk kör sjukt fort!!

Haha!!


Pappa och jag gick spåret idag när jag drar ner jackan och tröjan för att något sticks på magen.

Jag: Det sticks!

Pappa: Sticks det? Är du säker på att det inte bränns?

Jag: Ja, det sticks!

Pappa: Annars hade det ju varit för du bränner fett!

Haha, man kan ju hoppas att jag kände fel, att det faktiskt brändes! ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback