Gött mos!

Hellu!!

Superdupertoppenhumör är vad jag är på! :oD

Var ruskigt kul att komma tillbaka upp till Jönköping!! Länge sen jag pratade med så många och fick dessutom massa komplimanger för mitt hår. Sneluggen is back liksom! ;o)
Ligger inte efter så fasligt mycket heller, vilket känns superskönt!!

Skolkort idag med. Och vet ni? Jo, lilla korta Lisa fick stå upp! ;o) Den ni!! På det lilla kortet tog hon ett kort och sa "den blev perfekt, vill inte ta nått mer kort på dig!". Jag kollade och sa att jag vill ändra håret, och gjorde det och sen sa hon "Ja, den blev bättre". Hann inte titta så noga, men tror jag blev nöjd iaf :o)

Igår på praktiken kom Mia ner och hälsade på. Först pratade hon lite med mig och sen pratade hon ett bra tag med Östen. Efteråt gav de komplimanger till varandra genom mig ^^ De bestämde att jag ska få vara på praktik två fredagar i december när de har mycket att göra och så jag får göra lite mer tårtor. Hur bäst låter inte det?
Har egentligen "bara" praktik fram till höstlovet. Känns kul att de trivs med mig och vill att jag kommer tillbaka :o)

Praktiken igår var förresten roligast hittills. Jag gjorde inte mycket roligt egentligen. Den gamla vanliga mazarinmassan på 12 kg, fodrade ett hundratal formar och spritsade i massan, rullade chokladbollar o.s.v. Men det var ändå så kul, börjar väl komma in i gruppen lite nu ;)
Har även kommit en ny tjej som ska jobba under tiden jag är där. Verkar supertrevlig och rolig så det känns också bra! :oD

Nej, nu har jag snackat nog (och säkert glömt hälften)

Ha det gött!!//Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback