Katastrof!!

What a disaster!!

Upptäckte just hur otroligt ojämna mina ögonbryn är. Helt totalt olika! Hur länge har jag gått med det? Gryymt pinsamt! Det sura är att det inte går att fixa utan att låta tjocka hemska ögonbryn växa ut. Haha, vilket i-lands problem, jag håller med dig!!

Det märks att bossen är borta på praktiken. Idag stog jag ett par timmar ute i packen och gjorde "bara" kolakakor, biskvibottnar och taratan(?)ögon. Lite skillnad mot vad jag har fått göra andra veckor, men samtidigt fanns det ju inte mer att göra idag.

Tillbaka efter middag med familjen och promenad med mor till Tempo ;)

Har kollat biljetter till Takida nu. Härligt det skulle va med två konserter samma vecka och lagom till jul med dessutom och såklart tillsammans med de bästa!! <3 Måste kolla över ekonomin lite först ;o) Julklappar liksom!!
Haha, här sitter jag och pratar om jul! Men det kommer gå fort ju!!



Weii, min baouta-borre som jag fångade i somras :o) Ja, ni ser ju själva storleken och om jag säger som så, den var så stor att jag knappt orkade äta upp den och nu går jag och rapar abborre hela tiden (Ursäkra informationen ;o))

Ha det gött, imorn är det Jönköping som gäller! /Lisa.


Kommentarer
Postat av: Emm

åh ville me se takida!

men jag är en fattig lapp...

nice aborre! jag kunde hjälpt dig o äta upp den!

PUss sis

2009-10-07 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback